Vem och när

Det är mycket som behövs göras nu när företaget har sparkats igång. Många ställen att besöka, mycket att skriva och flera möten som ska bokas!

Här är det som behövs göras och vem som ska fixa det!

Bank - Klart den 27 september, det var Alexandra (jag) & Filip Andersson som var där!

Pärm - Klart den 12 Oktober, det var Alexandra (jag) som fixade det

Skåp - Klart den 12 Oktober, Sandra fixade det och Alexandra (jag) håller koll på nyckeln

Bokföring - Det gör Filip klart senast v.42

Boka möte med rådgivare - Ska vara bokat senast v.43, Alexandra (jag) & Filip Andersson bokar!

Samarbetsavtal - Klart den 7 September, alla 3 var med och gjorde det

Logga - Den gör Sandra klart idag den 12 Oktober

Affärsidé - Klar, 12 Oktober, alla tre var med och skapade den

Vem gör vilka mallar - Senast v.43

Marknadsundersökning - Klar senast v.43, Alexandra (jag) & Filip skapade den

Affärsplan - Ska vara klar senast v. 43 och den gör Alexandra (jag) klart


Kommentarer
Postat av: Anders

Bra fart, bra jobbat!

2010-10-12 @ 15:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0